Pojeben 3000
Behold. Pristatau supernaują įrenginį, kurį kuriant buvo panaudota cituoju “sukaupta visa pozityvi mokslinių išradimų paskutiniame dešimtmetyje patirtis”.
Tai Pojeben 3000, dar žinomas kaip aktivatorius. Yrenginys susideda iš dviejų plastmasėlių bei varžtelių, juo reikia suveržti kuro padavimo šlangutę automobilyje. Taip taupomas kuras.
Visiems susigundžiusiems rekomenduočiau tokį užsiveržti ant kaklo, kad suaktyvuotų kraują, tekantį į smegenis.
Perliukai:
Efektyvumo patikrinimas: už 10km. Automobilio judesys su pastatytu aktyvatoriumi, vairuotojas pagal klausa nusako variklio garso pažeminimą, ir pajunta paaukštinimo automobilio pajėgumą.
Dėmesio !!! Prie greičio 110 km. I valanda ir aukščiau kuro ekonomijos nėra.
– Keturis mėnesius atgal pastačiau Aktyvatorių savo Hondai Civic , esu labai patenkintas, automobilius pradėjo „linksmesne“, benzino taupymas iki 20 %. Atsukant žvakes pastebėjau, kad jos yra švaresnes, kaip tik ką iš parduotuves.
Aleksandras Osadčij, Bažnyčios tarnautojas:
— Aš turiu mikro autobusą Mersedes 308, dyzelis: Aktyvatorių naudoju nuo šių metu kovo mėnesio. Tepalu taupymas – du litrai ant šimto kilometru. Variklis dirba tyliau, geriau užsiveda. Prie užsivedimo šaltas variklis dirba kaip šiltas. Netgi prie tuščios eigos nėra juodu dūmu.
Nikolajus Bezručko, gydytojas – chirurgas:
– Aš pastačiau viena Aktyvatorių savo Hundai Elantra, dabar pilno bako man užtenka 130 km.
Aktyvatorius kritikuoja tie žmones, kurie jo niekada nėra naudoję. Kritikai dažniausiai būna dviejų rūšių:
Paprasti žmonės, prispausti dabartinių gyvenimo sąlygų
Komersantai ir pareigūnai, kuriems Aktyvatoriaus panaudojimas yra nuostolingas. Jiems nenaudinga, kad mes taupytume ir mažiau pirktume kuro.Aktyvatoriaus kaina nėra tokia, kad reikėtų slapstytis.
Šiaip tai be plastmasių ten dar ir magnetai yra, bet esmės nekeičia :D
a sitas? :)
http://www.lankava.lt/index.ph.....38;lang=en
sitas: http://www.aktivna.lv/
Kažkoks protingas žmogus yra pasakęs, kad kuo daugiau žmogus sumoka už ką nors tuo labiau tuo pasitiki ar tai tuo tiki… Na, kažkaip panašiai.
Mane žavi tokie „ragų ir kanopų“ kontoros gaminių veikimo principo aiškinimai. Nepatingiu ir visada perskaitau. Labai įdomūs teisingų kontekstų neteisingi panaudojimai. Šiuo atveju įpurškimo sistemas turintys varikliai iš tiesų kurą įkrauna vienu krūviu, o orą, kurį paduoda į degimo kamerą – priešingu, kad susidarę jonai sukibtų vieni su kitais ir taip keliamas variklio naudingumas. Gal būt ir „klasterių“ susidarymas iš ten :) Tokias „sėkmės formules“ taiko visiems niekalams – žmonės informaciją gauna nuotrupomis ir saugo ją nuotrupomis – ne visada stengiasi viską išsiaiškinti iki galo, todėl tokie kontekstų panaudojimai juos veikia.
Pamenu, kai mano kaimynai forume (turime tokį) ėmė reklamuoti įtampos šuolių lygintoją. Tada taip pat nepatingėjau ir pasistengiau paaiškinti, jog toks prietaisas turėtų „mokėti“ veikti visą sistemą kažkuom, kas yra greitesnis nei elektros lauko sklidimas laidininku (šviesos greitis), o kai žmonės tai sugebės kažkaip kažkur padaryti, tai mes tikrai visi apie tai sužinosime. Tai nepatikėjo… Vistiek pirko ir aiškino man, kad kol neišbandžiau tai galiu patylėt, nes tikrai va susitaupė elektros…
Žmonės noriai perka saviapgaulę, kaži ar sutrukdysime jiems…
Kiek sitam zveriui oro siurblys kainuotu ?